Med frånvarohantering i Easy Staff får ni en överblick på företagets frånvaro i kalendern. Låt personalen skicka ledighetsansökan och få svar i appen av teamledare/chef som snabbt kan bevilja eller neka via pushnotiser. Personalen kan även registrera kundbesök, distansarbete, vab och sjukfrånvaro.
Skicka in ledighetsansökan
Registrera tjänsteresa och distansarbete
Anmäla sjukfrånvaro & VAB
Se aktuell frånvaro på företaget
Skicka in ledighetsansökan
Anmäl sjukfrånvaro, VAB, distansarbete eller tjänsteresa
Bevilja eller neka ledighetsansökningar i appen eller webbappen
Få direkt redan på vilka som är frånvarande
Personalen kan välja att lämna en kommentar på sin frånvaro
Vilka jobbar idag och vart befinner dom sig? Frånvarohantering i Easy Staff underlättar genom att samla frånvaro och ledigheter. Alla kan i kalendern se vilka som jobbar och vilka som är borta. Du som ledare slipper anmälningar via sms och telefonsamtal och dina medarbetare slipper fråga dig om vilka som jobbar och var dom är, allt finns i appen.
Med pushnotiser når du alla snabbt. Begär läsbekräftelse om det behövs och låt medarbetarna kommentera för snabb feedback.
Hälsa nyanställda välkomna
Fira och högtidshälsningar
Skicka nyheter till specifika team
Presentera mål och resultat
Nya projekt och kunder
Policys och rutiner
Skicka privata meddelanden eller skriv i grupper, istället för att skicka SMS. Pushnotiser och BankID gör det snabbt, enkelt och säkert.
Direktchatt för 1-1-samtal
Öppna eller privata gruppchattar
Nåla fast konversationer
Sökfunktion
Enkel admin-moderering
Säkert bakom BankID
Bilder och filer
Testa gratis i 14 dagar.