Utforska alla funktioner

Easy Staff ersätter det klassiska intranätet, kedjemail, SMS-grupper och chatt-appar. Dela händelser, dokument, nyheter och bjud in till aktiviteter för att öka engagemang och deltagande.

Boka demo
Layer

Nyheter och aktiviteter

Med pushnotiser når du alla snabbt. Begär läsbekräftelse om det behövs och låt medarbetarna kommentera för snabb feedback.

Hälsa nyanställda välkomna
Fira och högtidshälsningar
Skicka nyheter till specifika team
Presentera mål och resultat
Nya projekt och kunder
Policys och rutiner

Nyheter och aktiviteter

Frånvaro och ledighet

Med frånvarohantering i Easy Staff får ni en överblick på företagets frånvaro i kalendern. Låt personalen skicka ledighetsansökan och få svar i appen av teamledare/chef som snabbt kan bevilja eller neka via pushnotiser. Personalen kan även registrera kundbesök, distansarbete, vab och sjukfrånvaro.

Skicka in ledighetsansökan
Registrera tjänsteresa och distansarbete
Anmäla sjukfrånvaro & VAB

Frånvarohantering

Chatta 1 till 1 eller i grupper

Skicka privata meddelanden eller skriv i grupper, istället för att skicka SMS. Pushnotiser och BankID gör det snabbt, enkelt och säkert.

Direktchatt för 1-1-samtal
Öppna eller privata gruppchattar
Nåla fast konversationer
Sökfunktion
Enkel admin-moderering
Säkert bakom BankID
Bilder och filer

Chatt

Alla funktioner

Använd det ni behöver.

Nyheter

Dela information riktat till avdelningar eller hela företaget

Chatt

Chatta med direktmeddelanden eller i grupper

Frånvaro

Få en översikt på vilka som är frånvarande eller jobbar på distans

Ledighet

Gör det enkelt för medarbetare att söka ledigt och planera

Check-in

Se vilka som är inne med praktisk incheckning för medarbetare

Formulär

Avvikelserapportering och förbättringsförslag med smarta formulär

Personallista

Hitta korrekta kontaktuppgifter och närmast anhörig snabbt

Avdelningar

Tagga personalen till en eller flera avdelningar, team och orter

Resursbokning

Möjliggör enkel bokning av fordon, verktyg, lokaler och andra resurser.

Lunchbeställning

Lägg upp menyer och erbjud lunchbeställningar i appen

Påminnelser

Automatiska påminnelser om t.ex födelsedagar och saker som väntar på svar

Medarbetaren

Dela noteringar från utvecklingssamtal och dokument

Jobbannonser

Skapa jobbannonser för internrekrytering

BankID

Ökad säkerhet och enkel inloggning med BankID

Fri support

Svensktalande support via mail och telefon

Språkstöd

Appen finns på svenska, engelska och hälsingemål

iOS och Android

App för iOS- och Android-mobiler

Webbversion

Få utökad upplevelse i webbläsaren

Privat lagring

Er data är isolerad från andra med dedikerad filarea och databas 

API

Bygg egna integrationer med vårt moderna REST API

Säkerhet & GDPR

Easy Staff är en modern och säker plattform som följer lagar och regler enligt GDPR. Appen är utvecklad med modern teknik och säker autentisering som skyddar kundens data.

All identifiering hanteras av en central identitetstjänst och använder den öppna standarden Oauth 2.0 och OIDC, där användaren ger applikationen tillgång till sin information (i huvudsak förnamn, efternamn och personnummer), utan att dela lösenord med applikationen.

BankID används som primär inloggningsmetod och inga inloggningsuppgifter för kundens personal sparas hos oss om inte kunden önskar alternativa providers.

Dataöverföring sker krypterat och all data ägs av kunden där varje databas är isolerad från övriga kunder i en driftsäker miljö placerad i Sverige.

Kom igång idag

Testa gratis i 14 dagar.