Easy Staff ersätter det klassiska intranätet, kedjemail, SMS-grupper och chatt-appar. Dela händelser, dokument, nyheter och bjud in till aktiviteter för att öka engagemang och deltagande.
Boka demoMed pushnotiser når du alla snabbt. Begär läsbekräftelse om det behövs och låt medarbetarna kommentera för snabb feedback.
Hälsa nyanställda välkomna
Fira och högtidshälsningar
Skicka nyheter till specifika team
Presentera mål och resultat
Nya projekt och kunder
Policys och rutiner
Med frånvarohantering i Easy Staff får ni en överblick på företagets frånvaro i kalendern. Låt personalen skicka ledighetsansökan och få svar i appen av teamledare/chef som snabbt kan bevilja eller neka via pushnotiser. Personalen kan även registrera kundbesök, distansarbete, vab och sjukfrånvaro.
Skicka in ledighetsansökan
Registrera tjänsteresa och distansarbete
Anmäla sjukfrånvaro & VAB
Skicka privata meddelanden eller skriv i grupper, istället för att skicka SMS. Pushnotiser och BankID gör det snabbt, enkelt och säkert.
Direktchatt för 1-1-samtal
Öppna eller privata gruppchattar
Nåla fast konversationer
Sökfunktion
Enkel admin-moderering
Säkert bakom BankID
Bilder och filer
Använd det ni behöver.
Dela information riktat till avdelningar eller hela företaget
Chatta med direktmeddelanden eller i grupper
Få en översikt på vilka som är frånvarande eller jobbar på distans
Gör det enkelt för medarbetare att söka ledigt och planera
Se vilka som är inne med praktisk incheckning för medarbetare
Avvikelserapportering och förbättringsförslag med smarta formulär
Hitta korrekta kontaktuppgifter och närmast anhörig snabbt
Tagga personalen till en eller flera avdelningar, team och orter
Möjliggör enkel bokning av fordon, verktyg, lokaler och andra resurser.
Lägg upp menyer och erbjud lunchbeställningar i appen
Automatiska påminnelser om t.ex födelsedagar och saker som väntar på svar
Dela noteringar från utvecklingssamtal och dokument
Skapa jobbannonser för internrekrytering
Ökad säkerhet och enkel inloggning med BankID
Svensktalande support via mail och telefon
Appen finns på svenska, engelska och hälsingemål
App för iOS- och Android-mobiler
Få utökad upplevelse i webbläsaren
Er data är isolerad från andra med dedikerad filarea och databas
Bygg egna integrationer med vårt moderna REST API
Easy Staff är en modern och säker plattform som följer lagar och regler enligt GDPR. Appen är utvecklad med modern teknik och säker autentisering som skyddar kundens data.
All identifiering hanteras av en central identitetstjänst och använder den öppna standarden Oauth 2.0 och OIDC, där användaren ger applikationen tillgång till sin information (i huvudsak förnamn, efternamn och personnummer), utan att dela lösenord med applikationen.
BankID används som primär inloggningsmetod och inga inloggningsuppgifter för kundens personal sparas hos oss om inte kunden önskar alternativa providers.
Dataöverföring sker krypterat och all data ägs av kunden där varje databas är isolerad från övriga kunder i en driftsäker miljö placerad i Sverige.
Testa gratis i 14 dagar.