Vi vet att ni är utspridda på olika platser. Skiftarbetare ute i fabriken, säljare på resande fot och admin-personal på kontoret. Ni arbetar även med olika mobiltelefoner, plattor och datorer. Några använder Apple och iOS, andra samsung och Android. På kontoret finns både Windows och Mac-datorer och i fabriken står det terminaldatorer med ett gemensamt konto. Easy Staff går att använda oberoende mobil, platta eller dator, privat eller företag, utan att tumma på säkerheten
Boka demoLappar på fikabordet, utskrivna instruktioner, pärmar med rutiner och anmälningslistor på kylskåpet eller i excel.
Easy Staff gör det enkelt för er att kommunicera med hela eller delar av företaget, oavsett om ni vill informera om uppdaterade säkerhetsrutiner eller bjuda in till företagsaktiviteter. Med pushnotiser och BankID säkerställer ni att alla smidigt och säkert kan ta del av informationen.
Saknar ni en bra plats för att rapportera ärenden som avvikelser eller förbättringsförslag? Vi har löst det! Använd appen för att registrera, följa upp och hantera olika ärenden för att utveckla verksamheten.
Vid ett olycksfall på arbetsplatsen behöver närmast anhörig snabbt bli kontaktad.
Easy Staff är integrerat med ert personalregister med korrekt kontaktinformation och ni kan enkelt komplettera personallistan med närmast anhörig.
Det kan vara en utmaning att hitta kandidater med rätt kvalifikationer och erfarenheter för en specifik position. Dessutom kan det ta tid för en ny anställd att bli produktiv och lönsam, vilket initial kan innebära en stor kostnad.
För att fortsatt kunna växa och minska kostnader kan ni i Easy Staff lägga upp jobbannonser för internrekrytering. Kanske har ni redan den potentiella kandidaten hos er? I appen kan personal läsa om lediga tjänster göra intresseanmälan.
"Vi ser redan nu att informationsflödet är markant bättre, fler deltar i våra aktiviteter, säkerheten har ökat och det viktigaste av allt är att alla medarbetare upplever att vår nya kommunikationsapp underlättar i deras vardag"
- Malin Lindqvist, HR-chef på OilQuick AB
Användbara funktioner för bolag inom industri & tillverkning
Dela information riktat till avdelningar eller hela företaget
Chatta med direktmeddelanden eller i grupper
Få en översikt på vilka som är frånvarande eller jobbar på distans
Gör det enkelt för medarbetare att söka ledigt och planera
Hitta korrekta kontaktuppgifter och närmast anhörig snabbt
Tagga personalen till en eller flera avdelningar, team och orter
Gör fordon, släp, lokal eller andra resurser bokningsbara
Lägg upp menyer och erbjud lunchbeställningar i appen
Automatiska påminnelser om t.ex födelsedagar och saker som väntar på svar
Dela noteringar från utvecklingssamtal och dokument
Skapa jobbannonser för internrekrytering
Ökad säkerhet och enkel inloggning med BankID
Svensktalande support via mail och telefon
App för iOS- och Android-mobiler
Få utökad upplevelse i webbläsaren
Appen finns på svenska, engelska och hälsingemål
Testa gratis i 14 dagar.