Idag är det vanligt att man arbetar från olika platser och ibland behövs extra hjälp från konsulter eller tillfällig personal. Då är det viktigt att ha en knytpunkt där ni kan kommunicera med varandra.
Boka demoMed Easy Staff behöver ni inte köpa extra epost-licenser eller bjuda in externa konton. Lägg bara till kollegorna i personallistan, så kan de logga in med BankID och få information som övrig personal. När konsultuppdrag eller anställningar avslutas är det enkelt att låsa ner. Säkert och smidigt för alla.
Hybridarbete, där anställda arbetar både på kontoret och på distans blir allt vanligare. Då är det viktigt att ni har tydliga rutiner som beskriver hur personalen förväntas arbeta, t.ex. hur dom meddelar att dom arbetar på distans.
I Easy Staffs kalender kan personal enkelt anmäla vilka dagar och tider dom arbetar på distans, så ser alla vilka som är på kontoret eller inte.
Easy Staff har en användarvänlig chattfunktion som är enkel att använda och säker att kommunicera med. Personalen kan enkelt skicka meddelanden till varandra, oavsett om de arbetar på kontoret, hemma eller på annat håll.
"För oss är det helt klart en förbättring jämfört med att tidigare maila ut allt och att ha kontaktinformation i vårt CRM. Vi kan varmt rekommendera både personalappen och gänget bakom Easy Staff."
- Niklas Horn Lundberg, VD, Crediflow och OptoSweden AB
Testa gratis i 14 dagar.