Easy Staff är nya tidens personalsystem som ersätter det klassiska intranätet, mail-kaos, SMS-grupper och chatt-appar.
Dela händelser, dokument, nyheter och bjud in till aktiviteter för att öka engagemang och deltagande. Gör det enklare för medarbetarna att anmäla frånvaro och ansöka om ledighet. Personalen loggar in med BankID som gör det både enkelt och säkert. Med appen i fickan når ni ut med pushnotiser snabbt och alla vet vad som händer, och var alla är. Easy Staff hjälper er kommunicera på ett enklare och effektivare sätt, vilket leder till nöjdare personal, bättre resultat och minskade kostnader.
Senast uppdaterad 28 januari 2023
Hur kommer man igång med Easy Staff?
Vi skapar snabbt ett företagskonto och hjälper er igång med appen. Testa 30 dagar utan kostnad innan ni bestämmer er. Gillar ni appen och vill fortsätta behåller ni kontot med allt innehåll.
1. Företagskonto skapas
Nu är ni på väg till bättre kommunikation! Det första ni behöver är ett företagskonto i Easy Staff, det hjälper vi er med vid kontakt.
2. Användare importeras
Vi hjälper er att integrera Easy Staff med ert personalregister och importerar användare (alternativt skapas användare manuellt i adminportalen)
3. Appen laddas ner
Personalen laddar ner appen i App Store eller Google Play (till jobbmobil eller privat) och loggar smidigt in med BankID.
4. Succé! Nu kan ni börja kommunicera bättre!
Nu är ni redo att ta företaget till nästa nivå med ett bra kommunikationsverktyg. Vi skickar med instruktioner till användare och admin.