FUNKTIONER

Håll alla informerade

Dela händelser och nyheter direkt i appens medarbetarflöden. Skapa engagemang med inbjudan till aktiviteter och slå på gilla och kommentera-funktion. Välj att skicka pushmeddelande för viktiga inlägg så ingen missar.

Senast uppdaterad 31 maj 2022

Foretags Nyheter Intranat2.Jpg (1)

Nyheter & aktiviteter

Boosta er kommunikation med uppdateringar och aktiviteter som personalen kan anmäla sig till direkt i appen.

Nå snabbt ut till hela organisationen med veckobrev eller padelturnering

Frånvarokalender

Se aktuell frånvaro i ditt team och låt personalen skicka ledighetsansökan (semester och föräldraledighet) i appen. Teamledare/chef får pushmeddelande om att godkänna eller neka ansökan. Medarbetaren kan även registrera VAB, sjukfrånvaro och kundbesök.

Frånvarokalender
Utveckling

Utveckling

Medarbetarinformation på ett ställe, samtalsunderlag, anställningsavtal och rollbeskrivning, åtkomligt för teamledare och medarbetaren. Dokumentera kompetens, skapa personliga mål och håll koll på viktiga datum.

Kontaktlista

Vilken information stämmer? Den i appen såklart! Easy Staff är integrerat med ditt personalregister och du kan enkelt komplettera med bl.a närmast anhöriga i händelse av olycksfall (eller hemliga överraskningar). Smidig filtrering om ni har många anställda på olika avdelningar.
Kontaktlista
Easy Staff, skapa jobbannonser för internrekrytering

Karriär

Mycket på gång? Skapa jobbannonser för internrekrytering. Lägg upp dem enkelt och skapa intresse. Kanske har ni redan den potentiella kandidaten hos er? Personalen kan snabbt läsa om rollen och klicka iväg en intresseanmälan som notis till den ansvarige.

Koppla på och koppla av

Easy Staff går att integrera med personalregister för att smidigt använda befintlig information. Inga fler system, identiteter eller lösenord. Plug-and-Play!

Fortnox? Eget system via API? Vi bygger kopplingar löpande. Kontakta oss för mer info.

Trygg och säker app

Easy Staff är en modern och säker plattform som följer lagar och regler enligt GDPR.

Appen är utvecklad med modern teknik och säker autentisering som skyddar kundens data. All identifiering hanteras av en central Identitetsttjänst och använder den öppna standarden Oauth 2.0 och OIDC, där användaren ger applikationen tillgång till sin information (i huvudsak förnamn, efternamn och personnummer), utan att dela lösenord med applikationen. BankID används som primär inloggningsmetod och inga inloggningsuppgifter för kundens personal sparas hos oss om inte kunden önskar alternativa providers. Dataöverföring sker krypterat och all data ägs av kunden där varje databas är isolerad från övriga kunder i en driftsäker miljö. Läs mer om vår personuppgiftsbehandling i integritetspolicyn

Portal skapas

Det första steget är att skapa en portal till ert företaget, det hjälper vi er med vid kontakt.

Användare importeras

Vi hjälper er att integrera Easy Staff med ert personalregister och importerar användare.

Appen laddas ner

Personalen laddar ner Easy Staff-appen i App Store eller Google Play.

Börja prata

Nu är ni redo att kommunicera inom företaget. Medarbetare loggar smidigt och tryggt in med BankID.





Vill ni stärka er konkurrenskraft?

På 30 minuter visar vi hur ni skapar effektiv medarbetarkommunikation.


BOKA KOSTNADSFRI DEMO